Festival & Concert Fun!

5/15/2015 12:02:00 p.m. Lotte 1 Comments


Lieve lezer,

Wat een ongelofelijk drukke, maar (zo'n!) leuke periode heb ik achter de rug en is deels nog gaande. Het is weer het festival en concert seizoen! Vroeger was ik nooit zo'n feestbeest, maar nu heb ik de smaak aardig te pakken! Ik zal de afgelopen paar festivals en concerten één voor één bespreken.



Allereerst SLAMFM! Koningsdag. Hier ging ik met twee vriendinnen heen. Het weer was prachtig, daar hadden we zo'n geluk mee! We moesten wel vroeg opstaan, want we moesten richting Alkmaar! Het festival terrein was de parkeerplaats van het AFAS Stadion. Best wel een gekke, afgelegen locatie. Mijn koningsdag gevoel was niet heel erg aanwezig hierdoor. Het was wel erg leuk en gezellig. Alleen kende ik veel DJ's die kwamen niet, en waren de bezoekers niet helemaal mijn types. We hebben lol gehad, maar volgende keer gaan we wat anders doen!



Het tweede festival waar ik ben geweest was het bevrijdingsfestival in Wageningen. Hier ging ik heen met mijn beste vriendin Rosina. We gingen tegen de avond, toen het droog was en we hebben ook nu weer mega geluk gehad met het weer! Samen met Rosina haar vriendje en zijn vriendengroep hebben we bevrijdingsdag gevierd op de Dancesquare en op het Marktplein, waar ik Kensington heb zien spelen! Dat was zó ontzettend gaaf! Deze dag was erg geslaagd, ik heb hele leuke nieuwe mensen ontmoet en heel veel lol gehad. De leukste bevrijdingsdag die ik ooit heb gehad!


Tijd voor de concerten! Afgelopen maandag ben ik met Rosina naar The Vamps geweest in de Melkweg in Amsterdam. We voelden ons wat oud in de menigte van 14-jarige gillende meisjes, maar we hebben een hele toffe avond gehad. We besloten om op een van de balkons te gaan staan, zodat we wat hoger stonden en goed overzicht hadden. We stonden op 1 persoon na helemaal vooraan, dus dat was echt supergaaf! De jongens speelden heel erg goed en waren precies zoals ik verwacht had dat ze zouden zijn. Vaak is het zo dat je een artiest op een bepaalde manier voorstelt door filmpjes en foto's, maar de jongens van The Vamps voldeden echt aan mijn verwachtingen. Het was ook leuk om een keer een concert bij te wonen in een wat kleinere venue. Veel intiemer en dichterbij. Een heel gaaf concert was het!


Het laatste concert waar ik het over wil hebben is een concert dat nog plaats moet gaan vinden. Aanstaande woensdag, 20 mei, ga ik naar 5 Seconds of Summer in Ziggo Dome, Amsterdam! Ik weet nog hoe mijn aftel app nog op 294 stond, en nu is het nog maar 5 dagen! Ik heb hier heel erg veel zin in. Ik heb kaarten gekocht met 2 vriendinnen, maar meerdere vriendinnen gaan, dus we gaan elkaar zeker even meeten en een gezellige dag ervan maken! Ik ben heel benieuwd naar de show! Ik zal zeker weten filmpjes en foto's posten op Instagram! Hier staan ook foto's en filmpjes van de hierboven genoemde festivals en concerten, dus neem zeker even een kijkje! :)


Jasje (imitatieleer) Pimkie | Jurkje H&M | Armbandje Claires | Boots Primark
Ben jij iemand die veel naar festivals en concerten gaat? Ik ben erg benieuwd naar jouw verhalen!

Liefs, Lottie

1 opmerking:

  1. Dit is echt een hele toffe outfit! En ik ben zeker ook festival-fan. Toevallig ben ik in 2014 ook naar SLAM!FM koningsdag geweest! :-)

    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen