The Body Shop Born Lippy's | Review

3/14/2015 03:38:00 p.m. CML Trends 2 Comments


Lieve lezer,

Deze week mijn eerste beauty gerelateerde artikel! Aan het begin van het jaar heb ik bij The Body Shop in de SALE twee lipbalms gekocht uit de Born Lippy™range. Er waren verschillende smaken/geuren, de een nog zoeter dan de ander. De twee die ik uiteindelijk gekozen heb zijn Pomegranate en Strawberry, twee heerlijk ruikende lipbalms.

Ik gebruik ze nu al een tijdje en ben erg tevreden met mijn aankoop. De lipbalms voelen heel zacht op je lippen en ik heb ook gemerkt dat ze nog best wel herstellend werken ook! Wat ik ook leuk vind aan deze lipbalms is dat als je ze op hebt, ze je lippen heel licht ook nog een kleurtje geven. Zo krijg je een iets gezondere look, dan dat je een simpele lipbalm opdoet. De kleur blijft zeker nog anderhalf uur zitten, tenzij je wat eet of drinkt.

Links: Pomegranate | Rechts: Strawberry
Mijn favoriet van deze twee is Pomegranate. Verrassend, normaal gesproken ben ik echt een strawberry meisje! Ik vind de smaak van Pomegranate net even wat lekkerder. Ook de gloed op je lippen die je krijgt van Pomegranate vind ik mooier. Maar beide vallen ze erg in de smaak (letterlijk! ;))

De normale prijs van de lipbalms ligt rond de €4. Ik heb ze voor de helft gekocht in de SALE, dus zeker een koopje! Als je van zoete lipbalms houdt, waarvan de verpakking ook nog eens super leuk is, raad ik deze zeker aan!


Heb jij ook een Born Lippy™lipbalm? In welke smaak? Wat vind je ervan? Wat is jouw favoriete lipbalm? Laat een reactie achter, ik ben erg benieuwd!

Liefs, Lottie

2 opmerkingen:

  1. Wow echt goedkoop voor zo'n fijn product zeg <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa zeker! Heb even gecheckt, ze zijn €4,50 en er zijn 6 verschillende smaken. Kies je favoriet zou ik zeggen! :)

      Verwijderen